eBOK - Panel Klienta

Internetowe biuro obsługi klienta.

eBOK - Panel Klienta to internetowe biuro obsługi. Jeżeli prowadzisz firmę przy wykorzystaniu oprogramowania Comarch ERP Optima możesz skorzystać z funkcjonalności eBOK. Stanowi ono dodatkowy kanał komunikacji z klientem, otwarty 24 godziny na dobę przez cały rok. Część spraw Twojej firmy, które wymagały by poświęcenia dodatkowego czasu, może zostać rozwiązana samoobsługowo przez klienta.

 

 

Za pomocą eBOK udostępnisz swoim klientom informacje o:

  • zarejestrowanych w programie dokumentach (faktury, rezerwacje, proformy), wraz z podglądem ich zawartości,
  • nierozliczonych płatnościach,
  • historii rozliczeń.

 

 

Moduł komunikacyjny pozwala on na przyjmowanie zgłoszeń klientów i prowadzenie z nimi korespondencji. Zgłoszenia klientów posiadają priorytety i statusy informujące o stopniu ich realizacji. Do zgłoszeń klient może dodawać załączniki w postaci plików. Dostępna jest historia wiadomości wymienionych z klientem.

 

 

Możliwe jest skonfigurowanie różnych działów firmy, do których będą kierowane zapytania klientów np. dział handlowy czy techniczny i przypisania tym działom kierowników oraz pracowników podległych do realizacji określonych działań.

eBOK umożliwia udostępnianie klientom dowolnych dokumentów np. pliki w formacie pdf, doc, xls. Mogą to być np. skany umów, zezwolenia, katalogi produktowe.

 

 

Klient eBOK może posiadać uprawnienia administracyjne, które pozwalają mu na zakładanie, w ramach tej samej firmy, kont dla dodatkowych użytkowników o ograniczonych uprawnieniach.

 

 

Dane widoczne w eBOK synchronizowane są z Comarch ERP Optima. Synchronizacja może odbywać się automatycznie w oparciu o zdefiniowany harmonogram i/lub ręcznie na żądanie operatora Comarch ERP Optima. eBOK może współpracować z wieloma firmowymi bazami danych podpiętymi do Comarch ERP Optima (firmy powiązane, biura rachunkowe).

Funkcjonalność eBOK dodatkowo można rozszerzyć o mailowe wysyłania faktur w formacie PDF i/lub XML oraz o informowanie klientów o nierozliczonych płatnościach (mail lub sms).