Cennik Usług informatycznych

Dotyczy usług świadczonych od dnia 1 grudnia 2024 do odwołania

Rodzaj usługi

Cena

Usługa informatyczna - standardowa
cena za każdą rozpoczętą godzinę
320 zł
Krótka konsultacja zdalna (do 15 min.) 80 zł
Usługa ekspres
dodatkowa kwota doliczana do wartości usługi świadczonej w przyspieszonym terminie
80 zł

 

Zasady rozliczania usług:

  • Wizyty u klienta rozliczane są zgodnie ze stawką za "Usługi informatyczne" – standardowe", pierwsza godzina w całości, następne za każde rozpoczęte 0.5 godz.
  • Konsultacje zdalne o całkowitym czasie konsultacji do 15 minut, rozliczane są zgodnie ze stawką za Krótkie konsultacje zdalne.
  • Konsultacje zdalne o całkowitym czasie konsultacji powyżej 15 minut, rozliczane są zgodnie ze stawką za "Usługi informatyczne – standardowe", za każde rozpoczęte 15 minut.
  • Usługi informatyczne świadczone są zgodnie z zamówieniem Klienta przekazanym w formie ustnej, mailowej lub pisemnej w uzgodnionym przez strony terminie, w godzinach pracy biura: 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
  • Standardowy termin rozpoczęcia realizacji usługi informatycznej nie przekracza 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia.
  • Świadczenie usług w przyśpieszonym terminie wiąże się z dodatkową dopłatą do ceny usługi w wysokości zgodnej ze stawką za "Usługę Ekspres".
  • Świadczenie usług poza godzinami pracy biura w dni robocze wiąże się z dodatkową dopłatą w wysokości 50% do stawki za "Usługi informatyczne" – standardowe".
  • Świadczenie usług poza godzinami pracy biura w dni wolne (w tym soboty) i święta wiąże się z dodatkową dopłatą w wysokości 100% do stawki za "Usługi informatyczne" – standardowe".
  • Koszty dojazdów rozliczane są zgodnie z aktualnym cennikiem dojazdów.
  • Usługi są realizowane na podstawie opłaconej faktury pro forma.

 

Pakiety Usług Informatycznych

Przedpłacone Pakiety Usług Informatycznych

Pakiet usług informatycznych, to przedpłacona kwota przeznaczona na realizację usług informatycznych, dedykowana dla klientów nie posiadających umowy serwisowej.

Kwota pakietu sukcesywnie pomniejszana jest o wartość świadczonych usług, a klient na bieżąco otrzymuje informacje o zrealizowanych usługach oraz o stanie pakietu. Pakiet usług informatycznych ważny jest bezterminowo i może on zostać wykorzystany w dowolnym momencie.

Pakiet oferuje niższą stawę rozliczeniową niż stawka standardowa (rabat 10%), zapewnia ciągłość świadczenia usług w przypadku nieprzewidzianych interwencji serwisowych, skraca czasu od zgłoszenia do rozpoczęcia realizacji usługi, gwarantuje terminowe podjęcie realizacji zgłoszeń serwisowych.

Przy kalkulacji wartości pakietów uwzględniamy aktywność klienta w okresie ostatniego roku. Brana jest pod uwagę łączna ilość oraz łączny czas poświęcony na realizację zgłoszeń serwisowych. Na tej podstawie ustalony zostaje poziom pakietu (im większa ilość zgłoszeń i im dłuższy czas poświęcony na ich realizację, ty, poziom jest wyższy).

Poniżej przedstawiono tabelkę, która umożliwia okreslenie poziomu pakietu:

Poziom Ilość zgłoszeń (szt.) Czas realizacji zgłoszeń (godz.) Opłata za gotowość serwisową
1 do 6 szt. do 4 godz. 0
2 do 12 szt. do 8 godz. 0% - 50% 1
3 do 24 szt. do 16 godz. 0% - 100% 1
4 do 48 szt. do 24 godz. 0% - 200% 1
5 do 96 szt. go 48 godz. 200% 2
6 pow. 96 szt. pow. 48 godz. 300% 2

 

Opłata za gotowość serwisową, to dodatkowa kwota, pomniejszająca wartość pakietu za dany miesiąc rozliczeniowy. W przypadku pierwszego poziomu pakietu nie jest ona pobierana. W przypadku pozostałych poziomów, jej wartość zostaje ustalona zgodnie z poniższymi założeniami

1 Dotyczy poziomu od 2 do 4. Opłata za gotowość serwisową, pobierana jest wyłącznie w przypadku, gdy w danym miesiącu rozliczeniowym, łaczna wartość usług i dojazdów nie przekracza wartości stanowiącej iloczyn "procent do" i stawki za usługę informatyczną standardową (dla poziomu 2 - kwota 160 zł, dla poziomu 3 - kwota 320 zł, dla poziomu 4 - kwota - 640 zł). W tym przypadku wartość opłaty za gotowość serwisową ustala się jako różnicę w/w kwoty i łacznej wartości usług i dojazdów w miesiącu rozliczeniowym (dla poziomu 2 - od 0 zł do maksymalnie 160 zł, dla poziomu 3 - od 0 zł do maksymalnie 320 zł, dla poziomu 4 - od 0 zł do maksymalnie 640 zł)

2 Dotyczy poziomu od 5 do 6. Opłata za gotowość serwisową, pobierana jest w każdym miesiącu rozliczeniowym, a wartość jej stanowi iloczyn "procent do" i stawki za usługę informatyczną standardową (dla poziomu 5 - kwota 640 zł, dla poziomu 6 - kwota 960 zł).

Minimalna wartość pakietu to iloczyn numeru pakietu i wartości 1000 zł. Maksymalna wartość pakietu to 20 000 zł.

Pozostałe zasady rozliczania w ramach pakietu:

  • Pakiet ważny jest bezterminowo, do czasu wyczerpania przedpłaconej kwoty.
  • Wizyty u klienta rozliczane są za pierwszą godzinę w całości, następnie za każde rozpoczęte 0.5 godz. zgodnie ze stawką rozliczeniową pakietu.
  • Konsultacje zdalne o całkowitym czasie konsultacji do 15 minut, rozliczane są zgodnie ze stawką za Krótkie konsultacje zdalne (patrz: Cennik Usług Informatycznych).
  • Konsultacje zdalne o całkowitym czasie konsultacji powyżej 15 minut, rozliczane są zgodnie ze stawką rozliczeniową pakietu, za każde rozpoczęte 15 minut.
  • Usługi informatyczne świadczone są zgodnie z zamówieniem Klienta przekazanym w formie ustnej, mailowej lub pisemnej w uzgodnionym przez strony terminie, w godzinach pracy biura: 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
  • Standardowy termin rozpoczęcia realizacji usługi informatycznej nie przekracza 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia.
  • Świadczenie usług w przyśpieszonym terminie wiąże się z dodatkową dopłatą do ceny usługi w wysokości zgodnej ze stawką za "Usługę Ekspres" (patrz: Cennik Usług Informatycznych).
  • Świadczenie usług poza godzinami pracy biura w dni robocze wiąże się z dodatkową dopłatą w wysokości 50% stawki rozliczeniowej pakietu.
  • Świadczenie usług poza godzinami pracy biura w dni wolne (w tym soboty) i święta wiąże się z dodatkową dopłatą w wysokości 100% stawki rozliczeniowej akietu.
  • Koszty dojazdów rozliczane są zgodnie z aktualnym cennikiem dojazdów.
  • Świadczone usługi informatyczne, opłaty za gotowość serwisową oraz koszty dojazdów pomniejszają wartość pakietu.
  • W przypadku, gdy po wykorzystaniu całej kwoty pakietu pozostanie kwota przekraczająca wartość pakietu, a nie zostanie zakupiony kolejny pakiet, to kwota przekroczenia zostanie rozliczona oddzielną fakturą, zgodnie ze stawką rozliczeniową pakietu.
  • W przypadku zakupu kolejnego pakietu, przed czasem jego wykorzystania, pozostała nadwyżka powiększa wartość nowego pakietu.

 

Umowy Serwisowe

Kompleksowa obsługa informatyczna.

Umowa serwisowa to forma współpracy gwarantująca najwyższy poziom wsparcia informatycznego, pierwszeństwo w świadczeniu usług oraz niezmienność stawki rozliczeniowej w okresie obowiązywania umowy. Dla klientów o wymaganiach ponadstandardowych oferujemy możliwość indywidualnej negocjacji szczegółowych warunków umowy.

 

Wszystkie podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT w wysokości 23%.