Cennik Usług informatycznych

Dotyczy usług świadczonych od dnia 1 grudnia 2024 do odwołania

Rodzaj usługi

Cena

Usługa informatyczna - standardowa
cena za każdą rozpoczętą godzinę
320 zł
Krótka konsultacja zdalna (do 15 min.) 80 zł
Usługa ekspres
dodatkowa kwota doliczana do wartości usługi świadczonej w przyspieszonym terminie
80 zł

 

Zasady rozliczania usług:

  • Wizyty u klienta rozliczane są zgodnie ze stawką za "Usługi informatyczne" – standardowe", pierwsza godzina w całości, następne za każde rozpoczęte 0.5 godz.
  • Konsultacje zdalne o całkowitym czasie konsultacji do 15 minut, rozliczane są zgodnie ze stawką za Krótkie konsultacje zdalne.
  • Konsultacje zdalne o całkowitym czasie konsultacji powyżej 15 minut, rozliczane są zgodnie ze stawką za "Usługi informatyczne – standardowe", za każde rozpoczęte 15 minut.
  • Usługi informatyczne świadczone są zgodnie z zamówieniem Klienta przekazanym w formie ustnej, telefonicznej, elektronicznej lub pisemnej w uzgodnionym przez strony terminie, w godzinach pracy biura: 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
  • Standardowy termin rozpoczęcia realizacji usługi informatycznej nie przekracza 7 dni roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia.
  • Świadczenie usług w przyśpieszonym terminie wiąże się z dodatkową dopłatą do ceny usługi w wysokości zgodnej ze stawką za "Usługę Ekspres" (patrz: Cennik Usług Informatycznych).
  • Świadczenie usług poza godzinami pracy biura w dni robocze wiąże się z dodatkową dopłatą w wysokości 50% stawki za "Usługi informatyczne" – standardowe".
  • Świadczenie usług poza godzinami pracy biura w dni wolne (w tym soboty) i święta wiąże się z dodatkową dopłatą w wysokości 100% stawki za "Usługi informatyczne" – standardowe".
  • Koszty dojazdów rozliczane są zgodnie z aktualnym cennikiem dojazdów.
  • Usługi są realizowane na podstawie opłaconej faktury pro forma.

 

Pakiety Usług Informatycznych

Przedpłacone Pakiety Usług Informatycznych

Pakiet usług informatycznych, to przedpłacona kwota przeznaczona na realizację usług informatycznych, dedykowana dla klientów nie posiadających umowy serwisowej. Kwota pakietu sukcesywnie pomniejszana jest o wartość świadczonych usług i dojazdów, a Klient na bieżąco otrzymuje informacje o zrealizowanych usługach oraz o stanie pakietu. Pakiet usług informatycznych ważny jest 12 miesięcy od daty zakupu. W ramach pakietu Klient otrzymuje niższą stawę rozliczeniową (rabat do stawki standardowej), zapewnienie ciągłość świadczenia usług serwisowych, skrócenie czasu od zgłoszenia do rozpoczęcia realizacji usługi, gwarancję terminowości podjęcia realizacji zgłoszeń serwisowych.

 

Zasady rozliczania usług w ramach pakietów:

  • Stawka rozliczeniowa pakietu jest zgodna ze stawką za Usługi informatyczne - standardowe (patrz: Cennik Usług Informatycznych) pomniejszoną o 10%.
  • Wizyty u klienta rozliczane są zgodnie ze stawką rozliczeniową pakietu, pierwsza godzina w całości, następne za każde rozpoczęte 0.5 godz.
  • Konsultacje zdalne o całkowitym czasie konsultacji do 15 minut, rozliczane są zgodnie ze stawką za Krótkie konsultacje zdalne (patrz: Cennik Usług Informatycznych).
  • Konsultacje zdalne o całkowitym czasie konsultacji powyżej 15 minut, rozliczane są zgodnie ze stawką rozliczeniową pakietu, za każde rozpoczęte 15 minut.
  • Usługi informatyczne świadczone są zgodnie z zamówieniem Klienta przekazanym w formie ustnej, telefonicznej, elektronicznej lub pisemnej w uzgodnionym przez strony terminie, w godzinach pracy biura: 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
  • Standardowy termin rozpoczęcia realizacji usługi informatycznej nie przekracza 5 dni roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia.
  • Świadczenie usług w przyśpieszonym terminie wiąże się z dodatkową dopłatą do ceny usługi w wysokości zgodnej ze stawką za "Usługę Ekspres" (patrz: Cennik Usług Informatycznych).
  • Świadczenie usług poza godzinami pracy biura w dni robocze wiąże się z dodatkową dopłatą w wysokości 50% stawki rozliczeniowej pakietu.
  • Świadczenie usług poza godzinami pracy biura w dni wolne (w tym soboty) i święta wiąże się z dodatkową dopłatą w wysokości 100% stawki rozliczeniowej pakietu.
  • Koszty dojazdów rozliczane są zgodnie z aktualnym cennikiem dojazdów.
  • Po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego, wartość pakietu może zostać pomniejszona o tzw. gotowość serwisową. Pobierana jest ona wyłącznie w przypadku, gdy w danym miesiącu kalendarzowym, łaczna wartość wszystkich usług i dojazdów nie przekracza wartości 1/12 pakietu. W takim przypadku, wartość gotowości serwisowej zostanie ustalona na kwotę: 1/12 wartości pakietu pomniejszoną o wartość wszystkich usług i dojazdów wykonanych w danym miesiącu kalendarzowym.
  • W przypadku, gdy po wykorzystaniu całej kwoty pakietu pozostanie kwota przekraczająca wartość pakietu, a nie zostanie zakupiony kolejny pakiet, to kwota przekroczenia zostanie rozliczona oddzielną fakturą, zgodnie ze stawką rozliczeniową pakietu.
  • Pakiet ważny jest 12 m-cy od daty zakupu lub do czasu wyczerpania wartości pakietu, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
  • Wartość pakietu ustalana jest przez Alians na podstawie aktywność klienta w okresie ostatniego roku, a w szczególności na podstawie ilości oraz łącznego czasu realizacji zgłoszeń serwisowych.

 

Umowy Serwisowe

Kompleksowa obsługa informatyczna.

Umowa serwisowa to forma współpracy gwarantująca najwyższy poziom wsparcia informatycznego, pierwszeństwo w świadczeniu usług oraz niezmienność stawki rozliczeniowej w okresie obowiązywania umowy. Dla klientów o wymaganiach ponadstandardowych oferujemy możliwość indywidualnej negocjacji szczegółowych warunków umowy.

 

Wszystkie podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT w wysokości 23%.