Stawki zaszeregowania pracowników z pliku Excel

Funkcja umożliwia import stawek zaszeregowania dla pracowników z pliku Excel.

 

Wzorcowy plik Excel dla funkcji dodatkowej

Instalacja funkcji dodatkowej:

  1. Pobrać funkcję dodatkową - plik w formacie XML: Stawki zaszeregowania pracowników z pliku Excel.xml
  2. W programie Comarch ERP Optima wybieramy opcję Płace i Kadry -> Kadry -> Funkcje dodatkowe -> Konfiguracja funkcji dodatkowych.
  3. W zakładce "1.Ogólne" ustawiamy się w gałęzi drzewa: Procedury -> Lista pracowników, wspólników i właścicieli.
  4. Klikamy prawym przyciskiem myszy wybierając z menu kontekstowego opcję: "Importuj zestawy z pliku XML".
  5. Po pojawieniu się okienka "Import zestawów wydruków" klikamy na przycisk "Wykonaj" (ikona z piorunem).
  6. Wskazujemy plik XML funkcji dodatkowej (plik XML rozpakowany w punkcie 1).
  7. Na liście funkcji dodatkowych pojawi się nowoutworzona funkcja dodatkowa, która jest gotowa do działania.

Funkcjonalność

Funkcja dodatkowa: Stawki zaszeregowania pracowników z pliku Excel pozwala na wykonanie masowego importu nowych stawek zaszeregowania dla pracowników od określonej daty aktualizacji. W wyniku działania funkcji zostanie utworzony nowy zapis aktualizacyjny (historyczny) pracownika wraz z nową stawką zaszeregowania.

Data aktualizacji (nowego zapisu historycznego) ustalona zostaje na formularzu bezpośrednio przed uruchomieniem funkcji dodatkowej.

Funkcja pominie dodawanie stawek zaszeregowania dla pracowników o ile pracownik będzie posiadał zapis historyczny o dacie równej lub większej niż data aktualizacji podana na formularzu (istnieją nowsze zapisy historyczne).

 

Więcej

Inne rozwiązania autorskie

.

Cennik oprogramowania autorskiego

.

 

 Pobierz oprogramowanie autorskie

.