Stawki zaszeregowania pracowników z pliku Excel |
Funkcja umożliwia import stawek zaszeregowania dla pracowników z pliku Excel.
Wzorcowy plik Excel dla funkcji dodatkowej |
Instalacja funkcji dodatkowej:
- Pobrać funkcję dodatkową - plik w formacie XML: Stawki zaszeregowania pracowników z pliku Excel.xml
- W programie Comarch ERP Optima wybieramy opcję Płace i Kadry -> Kadry -> Funkcje dodatkowe -> Konfiguracja funkcji dodatkowych.
- W zakładce "1.Ogólne" ustawiamy się w gałęzi drzewa: Procedury -> Lista pracowników, wspólników i właścicieli.
- Klikamy prawym przyciskiem myszy wybierając z menu kontekstowego opcję: "Importuj zestawy z pliku XML".
- Po pojawieniu się okienka "Import zestawów wydruków" klikamy na przycisk "Wykonaj" (ikona z piorunem).
- Wskazujemy plik XML funkcji dodatkowej (plik XML rozpakowany w punkcie 1).
- Na liście funkcji dodatkowych pojawi się nowoutworzona funkcja dodatkowa, która jest gotowa do działania.
Funkcjonalność
Funkcja dodatkowa: Stawki zaszeregowania pracowników z pliku Excel pozwala na wykonanie masowego importu nowych stawek zaszeregowania dla pracowników od określonej daty aktualizacji. W wyniku działania funkcji zostanie utworzony nowy zapis aktualizacyjny (historyczny) pracownika wraz z nową stawką zaszeregowania.
Data aktualizacji (nowego zapisu historycznego) ustalona zostaje na formularzu bezpośrednio przed uruchomieniem funkcji dodatkowej.
Funkcja pominie dodawanie stawek zaszeregowania dla pracowników o ile pracownik będzie posiadał zapis historyczny o dacie równej lub większej niż data aktualizacji podana na formularzu (istnieją nowsze zapisy historyczne).
Więcej
Inne rozwiązania autorskie
Cennik oprogramowania autorskiego
Pobierz oprogramowanie autorskie